środa, 22 maja 2013

Reach it!

EN
One of very important people in my life told me, that has a little secret - and that is a little childish, but still real dream. He'd like to be a super-hero, to have amazing, supernatural powers and use them to help people. Remember - every dream is significant, every dream is beautiful. In my opinion we can't mock any dreams and no matter how unrealistic and impossible to reach they seem to be - it's worth trying. Casually we can gain much more and discover in ourselves qualities, that we had no idea that are there - dicover ourselves again.

My life is not - despite appearances - like a fairytale. It consists of different periods, those miraculous and those darker, which I would like to erase from the memory. But I have learned to pull something good out of each experience, and I focused on what's the most important - the pursuit of my dreams and helping others in achieving their goals. This allows me to draw joy from life and quick coming out from the state of sorrow and stagnation, as soon as one reaches me.



PL
Jedna z bardzo ważnych osób w moim życiu powiedziała mi, że ma mały sekret - a jest nim trochę dziecinne, ale nadal prawdziwe marzenie. Chciałaby być superbohaterem, mieć niesamowite, nadnaturalne moce i z ich pomocą pomagać ludziom. Pamiętajcie - każde marzenie jest ważne, każde marzenie jest piękne. Według mnie nie można kpić z jakichkolwiek marzeń i choćby nawet wydawało się nie wiadomo jak nierealne i niemożliwe do spełnienia - warto próbować dążyć do celu. Przy okazji można zyskać wiele więcej i odkryć w sobie cechy, o których nie mieliśmy pojęcia - odkryć siebie na nowo.

Moje życie nie jest - wbrew pozorom - jak z bajki. Składa się z różnych okresów, tych cudownych i tych mroczniejszych, które chciałabym wymazać z pamięci. Ale nauczyłam się wyciągać coś dobrego z każdego doświadczenia i skupiłam się na najważniejszym - dążeniu do spełnienia moich marzeń i pomaganiu innym w osiąganiu ich celów. Pozwala mi to na czerpanie z życia radości i szybkim wychodzeniu ze stanu smutku i stagnacji, gdy tylko mnie taki dopadnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz